Razstava je naše orodje

Ko se pričnemo pripravljati na razstavo oz. na dejavnosti, ki nam bodo omogočile učinkovito pripravo razstavnega prostora, imejmo pred očmi tudi naslednje:

  1. Razstava je v prvi vrsti namenjena predstavitvi, manj sklepanju pogodb. Manj je namenjena stalnim, že znanim odjemalcem, tem bolj pa novim, potencialnim.
  2. Razstavni prostor ni samemu sebi namen. Ni razkošen in atraktiven le zato, da bi očaral, ampak je ozadje za predstavitev izdelkov, njihovih lastnosti in značilnosti.
  3. Prostor resda služi tudi zagotavljanju normalnih pogojev dela osebju na njem, a njegova prva naloga je biti uporaben in všečen obiskovalcu.
  4. Oblikovanje prostora naj le prispeva k ugledu podjetja, še bolj pa naj bo v prid ugledu izdelka.


Torej mora biti razstavni prostor ravno prav vabljiv, prijazen in odprt, da ga bodo obiskovalci opazili (le tri, štiri sekunde imamo na voljo, da mimoidoči opazi nekaj, kar ga zanima) in zainteresirani tudi obiskali in poiskali dodatne informacije.

10 nasvetov za učinkovit nastop na sejmu

  1. Pred odločitvijo dobro preučite sejem, ki se ga nameravate udeležiti. Na spletni strani organizatorja boste našli predstavitveni katalog.
     
  2. Za nastop se dobro pripravite z skrbno pripravljenim načrtom, ki naj obsega cilje, ki jih želite z nastopom doseči. Jasni cilji so prvi korak do uspešne predstavitve.
     
  3. Pred nastopom obvestite vaše obstoječe in potencialne stranke o vašem nastopu na sejmu. Tako boste pripomogli k večji obiskanosti sejma in vaše stojnice.
     
  4. Pri postavitvi razstavnega prostora se lahko posvetujete s svetovalci za postavitev razstavnega prostora, ki so specializirani za to. Seznam teh podjetij vam bomo v kratkem pripravili na portalu sejmi.org. Člani GZS pa lahko za seznam pokličejo Infocenter GZS.
     
  5. Vaša predstavitev naj obsega zgodbo, ki bo sledila vašim ciljem. Pripravite razstavni prostor, ki bo privabil obiskovalce in jim nudil doživetje, ki jih bo prepričalo v nakup.
     
  6. Vizitke in reklamni material so obvezna oprema na sejmu. Pri pripravi materialov se osredotočite zgolj na nekaj izdelkov ali storitev. 
     
  7. Na sejem naj vas zastopajo visoko motivirani ljudje, saj lahko dobri in komunikativni tržniki nadomestijo slabo pripravljen razstavni prostor. Poskrbite za prostor, kjer bo kotiček namenjen pogovorom s potencialnimi strankami.
     
  8. Zavedajte se, da obiskovalci sejmov z veseljem zbirajo promocijska darila. Inovativno darilo je lahko pravi magnet za potencialne stranke. 
     
  9. Na sejmu obvezno shranite vse prejete vizitke in zapišite podrobnosti pogovorov s potencialnimi strankami, po sejmu bodo ti podatki vaše prodajno orožje.

  10. Po zaključku sejma pripravite tržno akcijo za stranke, ki ste jih srečali na sejmu. Razdelite jih v tri skupine - zainteresirani, resni in radovedneži. Za vsako skupino zasnujte posebno strategijo prodaje, ki naj se stopnjuje po individualnem pristopu od radovednežev do zainteresirani.
  check 32   KVALITETNO home bottom icon2   HITRO wallet 32   UGODNO interaction 32   ZANESLJIVO